ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΟΝΑΔΑ - ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΜΕΣΑ Η ΕΜΜΕΣΑ Η ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΕΠΙΣΚΕΥΗ, ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ Η ΠΛΩΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΗΜΑΤΟΣ.
ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΒΑΡΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΙΚΩΝ. ΠΟΛΛΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ ΠΛΟΙΩΝ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΓΟΝΙΩΝ ΤΡΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗ ΝΕΤΡΟΝΙΩΝ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΚΡΩΝ (ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ Η ΞΥΛΙΝΩΝ)
ΠΛΟΙΩΝ - ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ. ΆΛΛΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ - ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ, ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ:
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΈΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΕΣ Η ΜΗ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ. ΟΙ ΠΙΟ ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΙΝΑΙ:ΤΩΝ ΕΛΑΣΜΑΤΩΝ, ΤΩΝ ΜΟΡΦΟΔΟΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ Η ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΩΡΑ ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. Η ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ ΠΟΙΚΙΛΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΧΘΟΥΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΧΘΟΥΝ ΕΤΗΣΙΩΣ, ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ.
·
ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΛΑΣΜΑΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ
ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
·
ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ, ΟΠΩΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΛΙΝΕΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ
ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ
·
ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, ΜΕ ΡΟΜΠΟΤ, ΜΗΧΑΝΕΣ CNC ΚΑΙ
ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥΣ ΓΕΡΑΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ
ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ. ΣΥΝΗΘΩΣ, ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΕΙΡΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΠΛΟΙΟΥ, ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ. ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΒΑΘΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΟΥΝ, ΝΑ
ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΝ Η ΝΑ ΜΕΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΛΩΤΑ ΝΑΥΠΗΓΗΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ,
ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ SCRAPPING,
ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟΣΥΝΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΕΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΣΙΔΗΡΟΥΣ ΞΑΝΑ, ΩΣΤΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΥΤΑ
ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΠΛΟΙΟΥ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΝΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ ΝΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΕΙ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ, ΟΓΚΟΥ ΚΑΙ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΡΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ. ΈΤΣΙ,
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΟΠΩΣ
ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΩΝ, ΣΙΛΟ ΚΛΠ. Η ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΡΕΝΑ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ, ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
·
ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ
·
ΔΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
·
ΥΔΡΑΥΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
·
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
·
ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ1
·
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
·
ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ
·
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
·
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
·
ΝΑΥΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ/ΣΧΕΔΙΑΣΗ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε. Η ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ,
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ, ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ, ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ
75,1% ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ THYSSENKRUPP Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ 24,9%. ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ, ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΤΟΝ ΟΡΜΟ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ.
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΑΝ ΤΟ 1937/1939.
ΑΛΛΑ ΤΟ 1958 ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΣΤΑΥΡΟ ΝΙΑΡΧΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΚΑΦΩΝ
ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ. ΩΣ ΘΕΣΗ ΕΠΕΛΕΓΗ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΤΟΥ
ΤΟΤΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΧΕ ΑΧΡΗΣΤΕΥΘΕΙ
ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΩΝ ΖΗΜΙΩΝ. ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΚΑΤ' ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1965, ΟΤΑΝ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΩΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΠΑΡΑΚΤΙΩΝ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΩΝ
"ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ"
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΑΣΗ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗ ΝΕΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΚΜΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ
ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1970. ΤΟ 1985, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ. ΜΕ ΤΗΝ
ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ BLOHM+VOSS ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ
ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΦΡΕΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΕΚΟ 200ΗΝ - ΚΛΑΣΗ
"ΎΔΡΑ". ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ
ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΤΗ 1992-1994. Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ ΤΥΠΟΥ 214 ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ 209 (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
NEPTUNE).
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ, Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 50%, ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ. ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50% ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ BROWN & ROOT, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ HDW ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΝΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΧΑΛΥΒΑ THYSSEN (2 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2005) ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΕΓΕΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΕ ΑΣΙΑΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΒΑΡΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ. ΣΤΙΣ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009 ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΗΣ THYSSENKRUPP ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ
ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ ΠΑΡΑ
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΈΓΙΝΕ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2008 ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ
ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 539 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΗΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΈΝΩΣΗ ΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ Η ΝΑ ΑΧΡΗΣΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ
ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΠΛΟΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ.
ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2009, Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ
ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΠΕΝΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ,
ΕΚΔΗΛΩΣΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΜΕ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ABU DHABI MAR ΑΠΟ ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ
ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ABU DHABI MAR ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΙΣ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ
ΠΕΡΙ ΤΑ 1,3 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ[4].
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2010, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ
ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΑΠΟ ΤΟ 1986 ΕΩΣ ΤΟ 2011 ΕΙΧΑΝ
ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΡΕΝΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ
ΚΛΙΝΑΜΑΞΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΣΑΠ (ΜΕΤΡΟ). ΕΠΙΣΗΣ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ.
ΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΧΩΡΟ 832.000M², ΜΕ
65.000M² ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΑ. ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΔΥΟ ΜΟΝΙΜΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ 500 ΚΑΙ
250 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΤΟΝΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΠΛΩΤΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ (72 ΧΙΛΙΑΔΕΣ,
60 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ 36 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΝΟΙ). ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΚΕΚΛΙΜΕΝΗ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΚΛΙΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΑΘΕΛΚΥΣΗ ΠΛΟΙΩΝ Η ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ CNC (TELEREX) ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΦΩΤΟΚΥΤΤΑΡΟ).
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ
ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 9.000 ΠΛΟΙΑ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ:
·
ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ 6ΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
·
ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
o
ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΜΕΚΟ 200ΗΝ
o
ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ 209
o
ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ 214
·
SUPERFAST FERRIES
·
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ
ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ/ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ΝΥΝ BLUE STAR
MYCONOS ΜΕ 4 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ WARTSILA 12V38, ΜΗΚΟΥΣ
141 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΤΟ 2005 ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ
ΕΤΑΙΡΙΑ HELLENIC SEAWAYS
·
ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1986 ΕΩΣ ΤΟ 2011.
·
ΣΥΡΜΟΙ ΤΟΥ ΗΣΑΠ
o
ΣΥΡΜΟΙ ΤΗΣ 10ΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΠΡΑΞΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ MAN
SE, AEG, SIEMENS AG
o
ΣΥΡΜΟΙ ΤΗΣ 11ΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΤΗΕ ΚΟΙΝΩΠΡΑΞΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ
ADTRANZ (ΑΡΓΟΤΕΡΑ BOMBARDIER) ΚΑΙ SIEMENS AGwikipedia
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη
Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ:
Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΔΟΜΗΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου