Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 5Ο ΑΙΩΝΑ Π.Χ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ. ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ 7Ο Π.Χ ΑΙΩΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΦΟΥ Η ΑΣΚΗΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΥΠΑΓΟΤΑΝ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΑ. ΆΓΝΩΣΤΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗ ΜΥΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ (1.300Π.Χ.).
ΑΠΟ ΤΟΝ 5Ο Π.Χ ΑΙΩΝΑ, ΟΤΑΝ ΤΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΜΗΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ.
ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΕΥΚΟΣΜΙΑ, Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΗΘΩΝ, Η ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ, Η ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ, Η ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ, Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΑΝΗΚΕ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΤΟΝ ΆΡΕΙΟ ΠΑΓΟ.
ΆΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΗΣΑΝ ΟΙ ” Α Σ Τ Υ Ν Ο Μ Ο Ι “, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ , ΟΙ “Α Γ Ο Ρ Α Ν Ο Μ Ο Ι”, ΟΙ “Σ Ι Τ Ω Ν Ε Σ Η Σ Ι Τ Ο Φ Υ Λ Α Κ Ε Σ “, ΟΙ “Μ Ε Τ Ρ Ο Ν Ο Μ Ο Ι” ΚΑΙ ΟΙ “Ε Π Ι Μ Ε Λ Η Τ Ε Σ Ε Μ Π Ο Ρ Ι Ο Υ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ. ΆΛΛΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΟΙ “Γ Υ Ν Α Ι Κ Ο Ν Ο Μ Ο Ι”, ΟΙ “Τ Ε Ι Χ Ο Π Ο Ι Ο Ι”, ΟΙ “ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ (ΚΡΟΥΝΩΝ)”, ΟΙ “ΦΥΛΑΚΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ”, ΟΙ “ΈΝΔΕΚΑ”, ΟΙ “ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ”, ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ Ο “ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ”, ΟΙ “ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ”, ΚΑΙ ΟΙ “ΠΕΡΙΠΟΛΟΙ”. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ “ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ” ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΤΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ , ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΘΩΝ.
ΟΙ “ΑΓΟΡΑΝΟΜΟΙ” ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ , ΟΙ “ΣΙΤΟΦΥΛΑΚΕΣ” ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΙΤΗΡΩΝ ΕΙΔΙΚΑ, ΟΙ ΔΕ “ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ” ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΚΟΜΙΔΗ ΚΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΒΙΟΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ . ΟΙ “ΓΥΝΑΙΚΟΝΟΜΟΙ”
Το πολυπληθές γλέντι στο σπίτι που καθιερώνεται μέχρι σήμερα, στην αρχαία Ελλάδα απαγορευόταν αυστηρά....
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΘΩΝ, “ΕΖΗΜΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΣΜΟΥΝΤΑΣ”. ΟΙ “ΤΕΙΧΟΠΟΙΟΙ”, ΕΠΟΠΤΕΥΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ. ΉΤΑΝ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΕΓΧΟΝΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ. ΕΠΙΜΕΛΟΥΝΤΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ. ΟΙ “ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΥΔΑΤΩΝ” (ΚΡΟΥΝΩΝ) ,ΕΠΙΜΕΛΟΥΝΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ, ΟΙ ΔΕ “ΦΥΛΑΚΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ”, ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΣΤΑ ΠΛΩΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ. ΟΙ “ΈΝΔΕΚΑ” ΕΠΙΜΕΛΟΥΝΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ. ΟΙ “ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ” ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΝΩ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΗΤΑΝ Ο “ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ” Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ.
ΟΙ “ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ” ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΟΙ ΔΕ “ΠΕΡΙΠΟΛΟΙ” ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟ 18-20 ΕΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΗΚΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕ ΑΡΧΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ “ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΚΡΟΥΝΩΝ” Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΡΗΤΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ “ΣΙΤΩΝΗΣ”, Ο ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΤΩΝ ΘΗΒΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ “ΥΔΡΟΝΟΜΕΑΣ”. ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΟΠΩΣ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΣΤΟΥΣ “ΝΟΜΟΥΣ” ΤΟΥ (ΙΑ΄ 918Α΄), ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΟΠΩΣ Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, Ο ΜΕΓΑΣ ΡΗΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ.
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΤΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ. ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ[ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ] ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΙΕΣ .
ΣΤΕΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ,ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ , ΕΝΩ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ “ΈΦΟΡΟΙ”.
ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΟΙ ΕΦΟΡΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ. ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΑΝ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΟΥΣΙΑ ΔΙΚΑΖΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ. ΌΛΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΦΟΡΩΝ, ΕΤΣΙ ΚΑΤ΄ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΧΕ ΤΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ. ΌΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ, Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΟΥΝ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΟΙ ΈΦΟΡΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ “ΙΠΠΕΙΣ” , ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΕΠΙΛΕΚΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΥΠΗΡΧΕ ΑΚΟΜΗ ΑΡΧΗ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ “ΠΑΙΔΟΝΟΜΟΙ”.
Ο ΗΣΥΧΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΥΦΙΣΤΑΤΟ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΟΣΜΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ , ΚΑΙ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΟΙ “ΑΡΜΟΣΥΝΟΙ”. ΑΠΟ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ , ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ , ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ “ΕΜΠΕΛΩΡΟΙ”, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ “ΠΑΙΔΙΑΝΟΜΟΙ”
να
. ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ “ΕΜΠΕΛΩΡΩΝ” ΚΑΙ ΤΩΝ “ΠΑΙΔΙΑΝΟΜΩΝ” ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΪΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ “ΑΓΟΡΑΝΟΜΩΝ”, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΝΟΜΟΙ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ. ΥΠΗΡΧΕ ΕΠΙΣΗΣ Ο “ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΡΥΠΤΕΙΑΣ ΤΕΤΑΓΜΕΝΟΣ” ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΛΩΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ. ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΙΜΟΥΜΕ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΕΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ, ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ , ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ:
Α) ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.
ΑΥΤΗ ΑΣΚΕΙΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΛΩΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΣΑΝ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ, ΤΟΣΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΥΨΙΣΤΗ ΤΙΜΗ.
Β) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΗΘΩΝ
ΉΤΑΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΔΩΝ, ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ, ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΣΣΙΤΙΩΝ, ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΜΙΑΣ, ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΤΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ, ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΗΜΙΑΣ Κ.Λ.Π. ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΗΘΩΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΑΠΕΚΛΕΙΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ. ΟΙ “ΑΡΜΟΣΥΝΟΙ” ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΣΜΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΜΙΑ ΕΥΚΟΣΜΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΦΟΥ Η ΠΟΡΝΕΙΑ , ΟΙ ΒΙΑΣΜΟΙ, ΟΙ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΑΠΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΑΝ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ . ΟΙ ΝΕΑΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΑΓΑΜΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΙΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΓΥΜΝΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΙΔΩ. Η ΜΟΙΧΕΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΝΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΑΦΟΥ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΡΙΣΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ. ΚΑΤΕΒΑΛΛΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΡΙΣΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΕΥΡΩΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΥΡΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΑΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΥΡΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΥΓΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Γ) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑΣ.
ΉΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ. Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΑΙ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ ΑΦΗΣΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΟΙ “ΕΜΠΕΛΩΡΟΙ”, “ΠΑΙΔΙΑΝΟΜΟΙ” ΚΑΙ “ΑΓΡΟΝΟΜΟΙ” ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΒΙΟΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ.
Δ) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΡΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΑΜΒΑΝΑΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ “ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣ” ΚΑΙ ΤΟΥΣ “ΕΙΛΩΤΕΣ”. ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΤΩΝ ΕΙΛΩΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΟ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ. ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΙΘΟΝΤΑΝ ΚΡΥΦΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΥΠΟΠΤΟΥΣ ΕΙΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ “ΕΝ ΨΥΧΡΟ” ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΙΚΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΛΩΤΩΝ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΜΙΑ ΜΥΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ “ΚΡΥΠΤΕΙΑΣ”, ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΈΤΣΙ Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ “ΑΣΤΥΝΟΜΩΝ” ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΝΙΔΟ , ΕΥΜΕΝΙΑ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΙΘΥΝΙΑΣ, ΟΛΒΙΑ, ΣΙΝΩΠΗ, ΣΥΡΙΑ , ΣΥΡΑΚΟΥΣΕΣ, ΡΟΔΟ, ΤΗΝΟ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑ, ΚΑΡΠΑΘΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ. Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ “ΑΓΟΡΑΝΟΜΩΝ” ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΝΔΑΝΕΙΑ, ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ, ΄ΑΡΓΟΣ, ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ, ΚΥΠΡΟ, ΚΩ, ΚΡΗΤΗ, ΔΗΛΟ, ΑΙΓΙΝΑ, ΛΕΣΒΟ, ΜΕΓΑΡΑ, ΜΕΣΗΜΒΡΙΑ, ΜΙΛΗΤΟ ,ΤΑΙΝΑΡΟ , ΤΗΝΟ, ΘΑΣΟ, ΘΥΑΤΕΙΡΑ, ΤΡΑΛΛΕΙΣ, ΈΦΕΣΟ, ,ΧΙΟ , ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟ, ΣΙΚΙΝΟ, ΚΕΡΚΥΡΑ Κ.Λ. Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ “ΣΙΤΟΦΥΛΑΚΩΝ” Η “ΣΙΤΩΝΩΝ” Η “ΣΙΤΑΓΕΡΤΩΝ” ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΟ, ΚΑΡΥΣΤΟ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ, ΤΑΥΡΟΜΕΝΙΟ Κ. Λ. ΟΙ “ΓΥΝΑΙΚΟΝΟΜΟΙ” ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΔΑΝΕΙΑ, ΓΑΜΒΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ, ΣΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ Κ.Λ ΟΙ “ΈΦΟΡΟΙ”, ΟΙ “ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΚΡΟΥΝΩΝ” , ΟΙ “ΤΕΙΧΟΠΟΙΟΙ” ΚΑΙ ΟΙ “ΦΥΛΑΚΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ” ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ,ΑΠΟ ΄΄ΔΙΑΦΟΡΕΣ΄΄ ΠΗΓΕΣ
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ,ΑΥΤΩΝ,ΓΙΑΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΄΄ΠΗΓΩΝ΄΄
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΄΄ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ΄΄ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ!
15.0 ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
15.1. ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΚΑΘΕ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ.
15.2. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
15.3. ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.
15.4. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ .
15.5. ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΕ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου