ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
-ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ. ΠΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΜΕ (ΕΙΤΕ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ, ΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΩΣ) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ;;; ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΝ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΚΙ ΟΜΩΣ, ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥ, ΦΘΗΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ.
-ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΦΘΑΣΑΝ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ EΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ, ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ... ΧΑΡΤΙΑ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΥΠΟΥ.
-ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΚΑΘΕ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΠΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ, ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.
- ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ.
-"ΘΕΟΛΟΓΟΥ" 1920
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ / ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ , ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ –ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ,ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΗ (ΤΟΥ 1920) ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ «ΤΑΓΚΑΛΑΚΗ» (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 30) ΤΟ 1937 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΑΠΟ D.K.W.
- Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΩΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ 1916 ΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- TANGALAKIS TEMAΧΣΗΜΕΡΑ Η ΤΕΜΑΧ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ « TANGALAKIS»,ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ)ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ,ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΑΝ (ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΘΕΙ , ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ,ΑΛΛΑ Η “TANGALAKIS”,ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ.
ΤΟ 1922,ΣΥΝΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ Γ.ΤΟΥΡΝΙΚΙΩΤΗ , ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1925,ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣΙ.
- ΤΟ "VELOS" ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΥΠΟ ΑΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΦΑΛΗΡΟΥ. ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΩΣ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΙΚΩΝ DART/SWIFT, ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΡΟΛΩΝ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΑΜΥΝΑΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ, ΕΙΧΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΡΙΨΕΩΣ ΤΟΡΠΙΛΩΝ. ΔΙΕΘΕΤΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΔΟΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ, ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ 200 ΜΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΡΕΣ ΒΟΜΒΩΝ.
- Η ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ "VELOS" ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 1926 ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ "ΕΛΠΙΣ" ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟ ΕΑΦ 12 ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ. ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΤΟ 1930 ΟΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ. ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΟΥ Β' Π.Π.
ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε
-Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΤΑΝ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ)ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΕΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ (ΧΥΤΗΡΙΑ,ΟΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΕΘΕΩΡΕΙΤΟ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΜΠΑΝΩΝ) ΑΠΟ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ,ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟΥ 1922,Μ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ / ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ. ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ,ΜΕ ΒΑΣΗ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ FORD ΤΟΥ 1920,ΤΑ WILLYS-OVERLAND ΤΟΥ 1930,ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΤΑ DIAMOND T ΚΑΙ INTERNATIONAL ΤΟΥ 1930.
ΤΟ 1938,ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΚΥΡΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1956,Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΡΑΚΤΕΡ,ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΣΕΙΡΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PERKINS,ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.
-ΑΠΟ ΤΟ 1974,ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ , ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ «ΕΞΥΠΝΟΥ» (ΟΠΩΣ Τ ΟΝΟΜΑΖΕΙ)ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ 4Χ4,ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ UNITRUCK-POLYTRUCK ΚΑΙ MILITRUCK ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ.ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ Τ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ 1984-85 , ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΔΕΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΩΣ ΤΟΤΕ. ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ –ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ,ΟΠΩΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ-ΠΕΡΟΝΟΦΟΡΑ (ΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΒΕΝΖΙΝΙΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ DYNALIFT)
-NAMCO
NATIONAL MOTOR COMPANY OF GREECE
ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΟ/ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 1950
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ,ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΜΕ Τ ΟΝΟΜΑ «HELLAS».
ΤΟ 1957 Ο ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗΣ ΑΠΟΚΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟ ΤΟ WILFRED FAHR,ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ.
ΤΟ 1961 ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ,ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ FARCO , ΟΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ,ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, FARMOBIL, ΠΟΥ «ΦΟΡΑ»ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 700CC,ΤΗΣ BMW.
Ω ΕΛΛΑΔΑ.ΤΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑ ,ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,(ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ),ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ Η CHRYSLER ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ,ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ CHRYSLER HELLAS S.A
- B I O M A N
ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ,ΙΔΡΥΟΥΝ ΤΟ 1967,ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ,ΟΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΑΝΥΨΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ,ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΛΕΟΝ.
- MOTOR CAR
ΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΤΡΙΚΥΚΛΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ,ΦΟΡΤΙΟΥ ΜΟΝΟ 350 ΚΙΛΩΝ.(ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΑΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 2000 ΚΙΛΑ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΣΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ V.W. Η FORD.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1967 ΕΩΣ ΤΟ 1971
8.
- S A M
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ / ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΤΡΙΚΥΚΛΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ,Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ Α. ΜΠΑΛΤΑΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1966 ΕΩΣ ΤΟ 1974.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ V.W.
ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ FORD 1300
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ SAM,ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕ ΕΥΚΟΛΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ,36 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.
- ATTICA
-Η ATTICA ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΠΛΑΣΤΙΚ ΑΕ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ. ΤΟ 1958 ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ «505», Ο ΦΟΡΟΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ. ΤΟ 1963 ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ «200», ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ FULDAMOBIL. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ILO, ΤΗΣ SACHS ΚΑΙ ΤΗΣ HEINKEL, ΟΛΟΙ 200 Κ.ΕΚ.
ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ -ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CARMEL ΤΗΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗΣ AUTOCARS Η ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DIM ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ FIAT, ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ 1977 ΣΤΗΝ ΈΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ- ΔΕ ΣΤΕΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
-ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ «505» ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟ 1958. ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ, ΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ Ο ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΤΗΣ
-ΤΟ ATTICA 200 ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟ 1972 ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
- Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ DIM ΕΦΕΡΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 650 Κ.ΕΚ. ΤΗΣ FIAT.
-ΤΕΛΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 60,Ο ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗΣ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ NAMCO,KΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΤΟ PONY. TO PONY ΗΤΑΝ ΜΙΑ «ΔΙΕΘΝΗΣ ¨ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ FNF CITROEN ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ-ΦΘΗΝΟ-ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑ. Η NAMCO ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ PONY ΣΕ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΕΤΥΧΙΜΕΝΗ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ,ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ,ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ,Ο ΟΤΕ,Η ΔΕΗ,ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ),ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ-(ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ)-. ΤΟ PONY ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ ΚΤΛ.). ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ 1985 Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ PONY SUPER, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FORD, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ CITROEN. ΤΟ PONY SUPER, ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ -ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ- ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΔΕ ΓΝΩΡΙΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 1992.
- G E N
Ο ΤΥΠΟΣ GEN , ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΤΖΕΝ,ΠΑΛΑΙΟ ΟΔΗΓΟ ΑΓΩΝΩΝ,ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 1963,ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΨΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ Π.ΒΑΡΟΥΧΑΚΗ.
ΚΤΙΣΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΟ V.W., ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ SAAB.
-Μ Ε Β Ε Α
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΑΙ ΕΠΙΧΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΟΣΗ ΔΥΟ ΚΑΤΣΚΕΥΑΣΤΩΝ/ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΩΝ (ΑΠΟ ΤΟ 1954),ΤΟ 1960 ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΜΕΒΕΑ.
ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΤΡΙΚΥΚΛΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ZUNDAPP 50CC.MΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Σ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ.ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΦΟΡΤΗΓΟ.ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΒΕΑ,ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΝ MEGO,ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΖΗΤΗΣΗ.
ΤΟ 1970 ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ RELIANT,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΑΡΥ ΤΡΥΚΥΚΛΟ ΦΟΡΤΗΓΟ TW9,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΡΙΤΡΟΧΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ROBIN. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΜΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΕΠΙΠΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΤΗ.
.
- ΜΕΒΕΑ FOX
ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΦΡΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΙΚΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΗΤΑΝ ΤΟ FOX. ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ RELIANT ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΒΕΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΤΟ FOX ΕΦΕΡΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 850 Κ.ΕΚ. ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1979 ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 1983.
- ALTA ΤΟ ALTA 200 ΣΕ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΟΥ 1969. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΑΡΧΙΚΑ 39.500 ΔΡΧ., ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΚΥΜΑΙΝΟΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 3.500 ΔΡΧ.
ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ALTA ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ 1968 ΕΝΑ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΤΟ Α200. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ATTICA, ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ FULDAMOBIL, ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ. Η FULDA ΕΣΤΕΛΝΕ ΤΟ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 200 Κ.ΕΚ. ΤΗΣ HEINKEL, ΑΠΟΔΟΣΗΣ 10 ΙΠΠΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΗΤΑΝ 4 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ.
Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΕΩΣ ΤΟ 1974. Η ALTA ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΙΚΥΚΛΑ ΕΛΑΦΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ. ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 1978.
- BET
Η ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΙΚΥΚΛΩΝ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ -ΚΥΡΙΩΣ- ΦΟΡΤΗΓΩΝ. ΤΟ 1965 ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΝΑ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ BMW, 125 Κ.ΕΚ. ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ, ΤΟ 1973, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΒΕΤ 500, ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ FIAT 500 Κ.ΕΚ., ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΗΧΘΗ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΥΠΟΥ, Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΟ 1976. ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟ BET 500 ΠΑΡΗΧΘΗΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΔΕΚΑ ΑΝΤΙΤΥΠΑ.
- «BALKANIA: ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ Ο ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΕΛΑΦΡΑ 4Χ4 ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ 4Χ4 ΤΥΠΟΥ ΤΖΙΠ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1972,Η ¨ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΕΕ» ΑΣΧΟΛΕΙΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΡΟΥΜΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΝΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
ΤΟ 1975,ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ 4Χ4,ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL – MERCEDES BENZ 3200 CC, ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΟ 1500 ΚΙΛΩΝ.
ΤΟ 1979,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΗ ΚΑΜΠΙΝΑ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1984,ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ. ΤΟ 1975 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΤΥΠΟΥ ΤΖΙΠ,ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ AUTOTRACTOR.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΕΝΑ ΕΔΩ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΥΠΟΥ ΤΖΙΠ, ΤΟ “MAHINDRA”.KΑΙ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ «ΦΟΡΑΓΕ» ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL 3.100 CC 62 HP PEUGEOT.
ΤΟ ΕΚΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΕΝΟ ΠΙΟ «ΚΑΛΟ»ΜΟΝΤΕΛΟ « AUTOTRACTOR KZ “, ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΑΛΙ ΤΗΣ PEUGEOT 2.500 CC , 103 HP.
7 - ENFIELD-NEORION
Η ENFIELD AUTOMOTIVE LTD, ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΕΙΔΙΚΕΥΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΤΟ 1972 ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΑΝ ΣΕ «ENFIELD-NEORION» ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΣΥΡΟ, ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΝΕΩΡΙΟΥ.
ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ... ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΗΤΑΝ ΤΟ Ε 8000. ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΗΣ, ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 110-130 ΧΛΜ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 65 ΧΛΜ./ΩΡΑ. ΠΑΡΗΧΘΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ «ΣΚΟΠΕΛΟ» ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
Ο ΜΙΧΑΗΛ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ 1974 ΤΟ «ΣΙΚΑΓΟ», ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΗΧΘΗ ΟΜΩΣ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΤΥΠΑ.
ATSU
Η AUTOMECCANICA AEBE ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ’80 ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ SCOUT ΚΑΙ AMICO, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ FIAT 127. ΤΟ ZEBRA, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUTOMECCANICA ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΟ DAIHATSU CHARADE.
- ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ZEBRA ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΤΟ 1981, ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ DAIHATSU. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η AUTOMECCANICA ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΗΣ LADA ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟΥ NIVA, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΔΟΣΗ.
- PAN-CAR
ΜΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, Η PAN-CAR ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1977 ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ BUGGY, ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΟΤΑΝ ΣΑΣΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ VOLKWAGEN. ΤΟ 1992 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΕΡΜΗΣ». Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΤΟ BUGGY ΤΗΣ PAN-CAR ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ».
M A V A
H ΜΑΒΑ ΑΡΧΙΚΑ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ RENAULT .
ΤΟ 1979 ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΗΛ.
ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΑΠΟ RENAULT,Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΗΛ,ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝΟΣ ΕΛΑΦΡΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “FARMA”
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ MAVA,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ RENAULT ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ,ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ,ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ Τ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ RENAULT.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ,ΟΠΩΣ ΕΠΗΒΑΤΗΓΟ-ΦΟΡΤΗΓΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ ΤΖΙΠ.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 845 CC 34 HP,ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ 110 ΧΛΜ/ΩΡΑ
ΤΟ 1984 ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟ FARMA S ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙ «ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΖΙΠ». ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ,Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ.
- HERCULES
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ «ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ» ΟΧΗΜΑΤΩΝ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ , ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ NAMCO (PONY),ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ , MITSUBISHI , KUBOTA ΚΑΙ RUGGERINI.
ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1980 ΚΑΙ 1983
ΑΠΟ ΤΑ ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΤΟ "HERCULES LIGHT ALL TERRAIN VEHICLE" TOY 1980
- AGRICOLA
ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ( Γ. ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ)
ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ,ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΡΟΛΩΝ 4Χ4,ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ.
ΤΟ AGRICOLA 25 GT 4X4 TRUCK, ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΞΥΠΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ,ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ-ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΟΧΗΜΑ,ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΚΑΜΠΙΝΑ,ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΑΠΟ MERCEDES-BENZ 180 D DIESEL. MΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΟΥ 1650 ΚΙΛΩΝ,ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 80 ΧΛΜ/ΩΡΑ,ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ,ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ 1984-85.
- AUTO DIANA UNICAR
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1975 ΚΑΙ 1984.
ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΟ UNICAR (ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ),ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟ 4Χ4,ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΟΥ 1500 ΚΙΛΑ.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ MERCEDES-BENZ DIESEL, ΚΑΙ ΑΞΟΝΕΣ ΑΠΟ DODGE. TO 1984 ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ,ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ.
- Ε Β Ι Α Μ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕ,ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ,Σ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΟ 4Χ4,ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΤΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ. (Ο ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ 1984).
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΧΗΜΑΤΑ/ΕΡΓΑΛΕΙΑ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΜΙΣΑ ΤΡΑΚΤΕΡ,ΜΕ 3 Η ΚΑΙ ΜΕ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ,ΜΙΑ ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ CANDIA-KRONOS_MINOS_MINOTAUROS ΚΑΙ ΑΛΛΑ.
ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΜΕ ΤΟ “DEMETRA”
H EBIAM (OΠΩΣ ΚΑΙ Η AGROMAX ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ, Η AGROCAR ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ),ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΕΝΑ ΤΥΠΟ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟΥ-ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ,ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΟΥ ΑΠΟ 500 ΕΩΣ 1000 ΚΙΛΑ.
- S C A V A S
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ/ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΚΑΒΑΣ.
ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ( ΣΤΗΝ ΒΙΑΜΑΞ),ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟ 1969,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΡOΤΥΠΟΥ.
ΤΟ SCAVAS 1 , ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ N.S.U. 1200,ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΤΟ 1973. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΒΒΑΘΑ,ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΩΝ 4 ΤΡΟΧΩΝ, ΠΗΡΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΑΔΕΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ SCAVAS 2,ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΤΟ 1992,ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΤΟ SCAVAS3 , ΤΟ 1996,ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ.
- SFAKIANAKIS
H “SFAKIANAKIS”, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ,ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 1000 ΑΤΟΜΩΝ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1961 (ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΔΕΧΘΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΜΕΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΕ “ BUSSING HELLAS”.
ΑΡΧΙΚΑ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ ΣΑΣΙ.
ΑΡΓΟΤΕΡΑ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΑ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ «ΜΑΝ»,ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ «BUSSING»,ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ – ΠΟΥΛΜΑΝ,ΚΛΠ ΟΧΗΜΑΤΑ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΣΑΣΙ ΤΗΣ «ΗΙΝΟ» ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΕΞΗΧΘΕΙ ΣΕ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.
ΑΠΟ ΤΟ 2006,Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ,ΜΟΝΟ,ΜΕΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ.
S A R A C A K I S Ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ,ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ-ΦΟΡΤΗΓΩΝ,ΚΛΠ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ 1923,ΩΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ. ΤΟ 1941 ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 1954.
ΤΟ 1962,ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ /ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ ΣΑΣΙ. ΤΟ 1966 ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΑΣΙ,ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ VOLVO. ΗΤΑΝ Η ΣΕΙΡΑ SB 55 – SB 556 - SB 85 - SB 95. ( TO SB ΣΗΜΑΙΝΕ SARACAKIS BROTHERS).
ΤΟ 1974 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΩΡΙΣ ΣΑΣΙ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ, ΤΟ SBAV, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΕΙΣ ΦΘΑΝΕΙ ΣΤΟ SBAV 90 ΤΟ 1990
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ,ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕ (ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ) ΣΕΙΡΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 4Χ4,ΤΡΙΚΥΚΛΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ,ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΥΠΩΝ.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ.
.ΒΙΑΜΑΞ.
- ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ,Μ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΘΑΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΡΙΣΣΑ.
ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΠΟΥ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΑ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ,ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ,ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Κ.Λ.Π..
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1930 ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ,ΠΟΥ ΩΣ ΤΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΩΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΤΗΣ MERCEDES BENZ.
AΠΟ ΤΟ 1956 ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1961 ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ R 495 ΚΑΙ ΤΟ R514 ΤΥΠΟΥ ΠΟΥΛΜΑΝ,ΕΔΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ. ΕΩΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΧΗΜΑΤΑ (ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ-ΠΟΥΛΜΑΝ- ΤΡΟΛΕΙ-ΤΡΑΚΤΕΡ-ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ-ΣΑΣΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ). ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ F 530 ΚΑΙ F 580 ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΕΥΡΩΠΗ-ΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗ). ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80,Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΤΟΥ ΕΝΤΟΝΟΥ ΕΓΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΤΗΝ ΑΡΘΡΟΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΓΟΝΑΤΙΣΕ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ.
ΕΛΒΟ EΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ 1972 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗSTEYR-DAIMLER-PUCH ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ STEYR HELLAS S.A. MΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '80 Η STEYR ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. ΤΟ 1986 ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΣΕ ELVO. Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ, ΤΡΑΚΤΕΡ, ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΗΣ STEYR ΚΑΙ ΤΗΣ PUCH. TΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΔΙΝΟΥΝ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΤΟ 1981 ΕΔΩΘΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΠΥΣΤΡΙΟΦΟΡΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ LEONIDAS ,ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ (ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ) ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥ STEYR 4K 7 FA.
ΤΟ 1987 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ LEONIDAS 2, ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ «1» ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ Η ΕΛΒΟ ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΦΟΡΤΗΓΑ (ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ) ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ STEYR. ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΥΠΟΥ Β ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΗΣ STEYR 680Μ3 ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ 6X6 ΚΑΙ 680Μ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ 4X4. ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΜΑΞΩΜΑ) STEYR 12Μ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ.ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 240 G ΚΑΙ 290 G ½ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ. ΚΑΙ 290 Τ, ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΟ MIDAS ΚΑΙ EUROPE ΤΟΥ 1993 ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ 1996 ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΡΗΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΔΑΠΕΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΤΟ 1988 ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ STEYR. ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ. Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΕΛΑΦΡΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΤΥΠΟΥ «ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ» ΑΦΗΝΕΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ. ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΟ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗ ΤΟ 2001, ΤΟΥ ELVO ALETIS, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑ.
ΑΠΟ ΤΟ 2000 Η ΕΛΒΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΔΕΙΑΣ ΤΟ HUMMER ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΕΙΣ, ΣΕΙΡΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ, ΦΟΡΤΗΓΩΝ Κ.ΛΠ.
- ALETIS. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΤΙΑΧΝΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΛΒΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ V.W. ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ.
- ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΕΦΤΑ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΧΝΙΤΕΣ. ΥΠΗΡΧΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΗΓΑΜΕ ΚΑΛΑ.
- ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΣΟΔΕΙΕΣ, ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ - ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ - ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΑΜΕ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ;
- ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ) ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΜΕ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΕΔΩ, ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ (ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ) ΑΠΟ ΕΞΩ. ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ; ΤΑ ΜΥΑΛΑ ; ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ;.
- ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΛΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ ΕΔΩ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΑ Τ’ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ, ΠΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ (ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΚΟΥΤΟΙ»). ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΝΟΜOΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ), ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΜΕ.
- ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ, ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΦΕΡΑΜΕ ΚΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΑΠ΄ ΕΞΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΘΑΝΑΜΕ) ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΜΑΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ) ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠ ΟΣΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ, ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΑΜΕ.
- ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ? ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ, Η ΕΛΒΟ. ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΛΕΟΝ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Η ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ) ΘΑ ΞΑΝΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΘΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ, ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
-
ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ - ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΑΦΑΣΙΑΣ – ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΒΑΛΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΄΄ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ΄΄:
ΠΡΟΣΦΑΤΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΖΩΗΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΗΣ VOLKSWAGEN ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΓΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ. ΒΕΒΑΙΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο Κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΧΘΕΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ INNOVATION FORUM ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ, Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ, ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ Ο Κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ MERCEDES BENZ HELLAS, ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΕ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ MERCEDES.
ΗΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΛΙΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΠΑΡΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ 10 ΜΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ. Ο Κ. ΚΑΛΛΙΓΕΡΟΣ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΧΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ.
ΤΕΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΟΛΟΣΣΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΟΙ 4 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ SUCCESS STORY ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗΛΑ STANDARDS ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.
ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ, ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ
ΈΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΩΣΤΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ Η ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΝΣΟΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΝΣΟΡΕΣ ΤΟΥ ABS ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, Η ELVALHALCOR ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Η ΑΠΟ ΧΑΛΚΟ. !!!!!!
ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ,ΘΑ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ,ΜΕ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ,ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΥΔΟΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ
https://draft.blogger.com/blog/posts/7099650821137061757
ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ
https://draft.blogger.com/blog/posts/4750588357901248088
Nana Emenidou
https://www.facebook.com/EmenidouNana
Ομάδα για Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης
https://www.facebook.com/groups/480017989312584
Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064120325036
ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΝΑΝΑ
https://twitter.com/emenidounana
ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου