Post Top Ad

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.....Ε.ΣΥ?

  

ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ, ΕΝΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΚΗΡΥΞΕ ΗΜΕΡΑ ΠΕΝΘΟΥΣ ΤΗΝ 17Η ΙΟΥΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ. ΆΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ…

 ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗ «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ». ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ, ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΣΕΙΡΑ ΑΚΟΜΗ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΟΜΩΣ ΑΦΗΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ.

 ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΤΕ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΗ. ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ… ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΈΤΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ «ΠΑΚΕΤΟ» ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΥΝΗΤΙΚΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ:

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΧΑΛΒΑ,

ΟΙ ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ,

ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΙΠΕΡΑΚΙ,

ΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΚΡΑΣΙΑ,

ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ»,

ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ,

ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ,

ΤΑΧΙΝΙ,

ΕΤΟΙΜΑ ΦΑΓΗΤΑ ΣΕ ΚΟΝΣΕΡΒΑ,

ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΣΕ ΒΑΖΟ,

ΤΟΥΡΣΙΑ,

ΤΟΜΑΤΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΚΟΜΠΟΣΤΕΣ.

ΆΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΗΣ, ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.

 ΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ: «ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ (COMMERCIAL NAMES), ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ (TRADEMARKS ΚΑΙ BRAND NAMES), ΤΑ ΜΕΡΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ, ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΔΙΑΛΟΓΟ, ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΑΜΟΙΒΑΙΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ (COMMERCIAL NAMES), ΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ (TRADEMARKS ΚΑΙ BRAND NAMES) ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΝΟΙΩΝ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΡΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΟΤ. ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2019 ΚΑΙ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ».

 ΟΠΟΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΩΣ ΤΟ 2022. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΟΠΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΟΣΠΡΙΑ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΥΡΙ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΑΣΑΡΟΝΤΑΙ ΩΣ MADE IN GREECE, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

 

ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΊΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΤΟΥΣ Η ΣΤΑ BRANDS ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:


ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ Α.Ε. (ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ),

ΜΕΒΓΑΛ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ Α.Ε., ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΖΑΧΑΡΩΔΗ Α.Ε.,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΗ-ΑΦΟΙ ΤΣΑΡΟΥΧΑ Α.Ε.,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΥ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ-MTC,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ (ΜΕΛ),

ΕΝ ΟΙΚΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ (ΕΠΙΠΛΑ),

ΤΕΝΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΤΕΝΤΟΠΟΙΙΑ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΩΝ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΑΥΓΑ-ΑΦΟΙ ΔΙΓΚΑΛΗ Α.Ε.,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ,

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΤΣΙΜΕΝΙΔΗΣ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε.,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ Α.Ε.,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ (ΟΥΖΟ 14 Κ.Α.),

ΜΑΚΑΛ (ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΙΑ),

MAKSYSTEM-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΠΑΝΙΔΗ ΑΒΕΕ (ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ),

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΑΛΑΤΕΣ, ΚΡΕΑΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΑΦΟΙ ΑΣΤΕΡΙΟΥ,

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΝΕΡΑ Α.Ε..

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ, ΚΑΘΩΣ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.

ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ

ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ (ΚΕΕ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ (ΕΒΕΑ), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΣ, ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΙΕΤΙΑ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ «ΜΗΝ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ BRANDS, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ». ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΠΡΟΣΘΕΣΕ, «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ».

 

Ο Κ. ΜΙΧΑΛΟΣ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» «ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ», ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΦΕΛΗ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ», ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΓΔΜ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 600 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ 2016 ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΕΝΔΥΤΡΙΑ, ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ 1 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ. ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΣΕΒΕ) ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ.

 ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΩΘΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ, ΕΝΩ ΣΤΑΘΗΚΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. «ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΕΞΑΓΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ» ΠΡΟΣΘΕΣΕ Ο Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΟΝ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗ «ΜΑΧΗ» ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΟΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΑΝΗΚΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΠΓΔΜ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ, «ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», Ο ΣΒΒΕ ΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».

Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (ΠΟΠ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΈΝΔΕΙΞΗΣ (ΠΓΕ) ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΈΝΩΣΗΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: ΠΟΠ «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ»: ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ Η, ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Η ΕΝΟΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥ,

ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΠΟ Η ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΩΡΑ,

ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ Η ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΓΓΕΝΕΙΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΚΑΙ

ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ, Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

ΠΓΕ «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ»: ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΕΝΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ Η, ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Η ΕΝΟΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥ:

ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΠΟ Η ΤΗ ΕΝ ΛΟΓΩ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ

ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΦΗΜΗ Η ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ, ΚΑΙ

ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η/ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ Η/ΚΑΙ Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΤΑΖΕ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Η ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, Η ΤΟ ΜΗΛΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Η ΟΙ ΕΛΙΕΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΕ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ.

HTTPS://WWW.NEWSBEAST.GR/WEEKEND/ARTHRO/3731843/I-APILI-GIA-TA-ELLINIKA-PROIONTA-TIS-MAKEDONIAS

https://www.youtube.com/watch?v=S5aCVhybDnE ΒΙΝΤΕΟ

ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΄΄ΣΥΜΦΩΝΙΑ΄΄ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ,ΟΤΑΝ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΠΕ Ο-Χ-Ι ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ ,ΤΟ ΟΧΙ ΜΑΣ ,ΕΓΙΝΕ ΝΑΙ

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΄΄ΣΥΜΦΩΝΙΑ΄΄


Στις 16 Ιουνίου παρουσιάστηκε η τρίτη κατά σειρά πανελλαδική έρευνα κοινής γνώμης για το ζήτημα της ονομασίας της Βόρειας Μακεδονίας. Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το Konrad-Adenauer-Stiftung (KAS) και υλοποιήθηκε από τη Μονάδα Ερευνών Κοινής Γνώμης και Αγοράς του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Πρόγραμμα Νοτιοανατολικής Ευρώπης του ΕΛΙΑΜΕΠ.

Τρία χρόνια περίπου μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών αλλά και πέντε χρόνια μετά την πρώτη σχετική έρευνα, η ελληνική κοινή γνώμη δεν φαίνεται να έχει αλλάξει σημαντικά ως προς το κεντρικό ζητούμενο: έξι στους δέκα δεν θα επιθυμούσαν καμία αναφορά στον όρο «Μακεδονία», ενώ σχεδόν τέσσερις στους δέκα (37,5%) θα συμβιβάζονταν με μια σύνθετη ονομασία που θα περιείχε τον όρο.


Η σημασία που αποδίδεται στο όνομα της Βόρειας Μακεδονίας εμφανίζει διαχρονικά πολύ υψηλά ποσοστά. Ενας στους δύο Ελληνες το θεωρεί «πολύ σημαντικό», ενώ αθροίζοντας και όσους αποκρίνονται πως είναι κάπως σημαντικό παρατηρούμε ποσοστά άνω του 70%. Το υψηλό ποσοστό σημασίας εμφανίζεται διαχρονικά σταθερό στις έρευνές μας από το 2016 έως και το 2021.

Φαίνεται πως η σπουδαιότητα που αποδίδεται έχει έντονο συναισθηματικό χαρακτήρα. Εξι στους δέκα ερωτηθέντες θεωρούν πως η χρήση του όρου «Μακεδονία» αποτελεί παραχάραξη της ιστορίας μας, ενώ πέντε στους δέκα θεωρούν πως μπορεί να υποκρύπτει μια μελλοντική εδαφική απειλή. Περίπου έξι στους δέκα θεωρούν πως εμείς είχαμε δίκιο σε αυτή τη διαμάχη, ενώ περίπου τρεις στους δέκα θεωρούν πως είχαν και οι δύο χώρες.

Η ελληνική κοινή γνώμη εμφανίζεται τριχοτομημένη έναντι των συνεπειών της συμφωνίας. Το 35,5% τη θεωρεί επωφελή, ίδιο ποσοστό (35,5%) εκτιμά πως είναι επιζήμια, ενώ 26% δεν τη θεωρεί ούτε επωφελή ούτε επιζήμια. Πιο υποστηρικτικοί εμφανίζονται οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ (68%), όσοι τοποθετούνται ιδεολογικά στην Κεντροαριστερά (58,5%) και στην Αριστερά (55%), καθώς και οι αποκρινόμενοι ηλικίας 55 ετών και άνω (44%). Αντίθετα, οι πιο επικριτικοί είναι όσοι τοποθετούνται στα δεξιά (56,5%) και οι οπαδοί της ΝΔ (43%). Ακριβώς αντίστροφες είναι οι εκτιμήσεις της ελληνικής κοινής γνώμης για τη Βόρεια Μακεδονία. Η συντριπτική πλειοψηφία των γειτόνων μας, περίπου 8 στους 10, θεωρεί πως η συμφωνία είναι επωφελής για τη Βόρεια Μακεδονία.

Η αξιολόγηση των στοιχείων της Συμφωνίας των Πρεσπών εμφανίζει το εξής παράδοξο. Θεωρείται ένας αναγκαίος συμβιβασμός ανάμεσα στις δύο χώρες (59,5%), αλλά επίσης εκτιμάται πως με την υπογραφή της μας αφαιρείται η δυνατότητα μιας καλύτερης διαπραγμάτευσης στο μέλλον (53,5%), ενώ την ίδια στιγμή υποστηρίζεται το επιχείρημα πως χωρίς τη Συμφωνία οι υπόλοιπες χώρες θα την αναγνώριζαν ως σκέτο «Μακεδονία» (53,5%). Ακριβώς δηλαδή το αντίστροφο αποτέλεσμα από αυτό που η κοινή γνώμη θα επιθυμούσε. Είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα παράδοξων και αμφίσημων ευρημάτων, τα οποία εξηγούνται από τη χρόνια έλλειψη ενημέρωσης και ειλικρίνειας από το πολιτικό προσωπικό και την επικράτηση στην κοινή γνώμη μύθων και στερεοτύπων γύρω από το θέμα.

Ως προς τα στοιχεία της ρεαλιστικής αποτίμησης της γενικότερης επίδρασης της στα Βαλκάνια, περίπου ένας στους δύο εκτιμά πως η Συμφωνία συμβάλλει στη σταθερότητα και στην ειρήνη στα Βαλκάνια, περίπου τέσσερις στους δέκα εκτιμούν πως αποκόπτεται η επιρροή της Τουρκίας στα Βαλκάνια, ενώ 44% εκτιμά πως ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα.

Η Συμφωνία των Πρεσπών αναδεικνύει τον υψηλό βαθμό κυνισμού της ελληνικής κοινής γνώμης και την έλλειψη εμπιστοσύνης στους πολιτικούς δρώντες. Περίπου ένας στους δύο Ελληνες εκτιμά πως η Συμφωνία επήλθε μέσω της επιβολής της από ξένες δυνάμεις, ενώ μόλις το 13% εκτιμά πως η Συμφωνία προέκυψε επειδή αυτό ήταν επωφελές για την εξωτερική πολιτική της χώρας. Παρόμοιο είναι και το ποσοστό όσων εκτίμησαν πως η Συμφωνία επήλθε λόγω της ωρίμανσης των συνθηκών για επίλυση. Δύο στους δέκα θεωρούν πως η Συμφωνία αποτέλεσε προϊόν διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με αντάλλαγμα διευκολύνσεις για την εφαρμογή του Μνημονίου.

Ως προς τη στάση της ΝΔ, ένας στους δύο Ελληνες εκτιμά πως άλλαξε άποψη μετά τις εκλογές, αποδίδοντάς το στην προεκλογική της στρατηγική με στόχο περισσότερες ψήφους.

Συνολικά, η ελληνική κοινή γνώμη εμφανίζει έναν ιδιότυπο και επιλεκτικό ανορθολογισμό. Επιμένουμε στη σπουδαιότητα του ζητήματος, διαφωνούμε με τη λύση, ενώ αναγνωρίζουμε πως μια καθυστέρηση στην επίλυση του ζητήματος δεν θα εξυπηρετούσε τις προτεραιότητές μας. Η κοινή γνώμη σήμερα μοιάζει να επιμένει στο επιχείρημα του «ας το λένε όλοι οι άλλοι σκέτο Μακεδονία, αρκεί να μην το λέμε εμείς».

Η Συμφωνία των Πρεσπών αναγνωρίζεται διεθνώς ως κομβικό γεγονός στην προσπάθεια σταθεροποίησης και εξευρωπαϊσμού της περιοχής. Η αντιμετώπισή της ως μιας συμφωνίας με οριακά οφέλη οφείλεται κατά βάση στον χαρακτήρα της πολιτικής αντιπαράθεσης με την οποία αναδείχθηκαν συναισθηματικά οι πτυχές της ενώ υποτιμήθηκαν τα οφέλη της. Δυστυχώς αυτό θυμίζει σε πολλά την πολιτική αντιπαράθεση της δεκαετίας του ’90, η οποία διαμόρφωσε σε σημαντικό βαθμό τις αρνητικές προσλαμβάνουσες της σημερινής γενιάς πολιτών ηλικίας 35-54 ετών για το θέμα.

*Ο κ. Ιωάννης Αρμακόλας είναι επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και επικεφαλής του Προγράμματος Νοτιοανατολικής Ευρώπης στο ΕΛΙΑΜΕΠ.

*Ο κ. Γιώργος Σιάκας είναι διευθυντής Ερευνών της Μονάδας Ερευνών Κοινής Γνώμης και Αγοράς του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ενώ διδάσκει Πολιτική Κοινωνιολογία στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του ΔΠΘ.


Τοπίο στην ομίχλη – Εμπορικά σήματα και μακεδονικά προϊόντα στο δρόμο των «Πρεσπών»



Κατά πόσο η «μακεδονικότητα» εμπορικών σημάτων και προϊόντων διασφαλίζεται από την πολύκροτη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ

Πολιτικά παιχνίδια ανακατεμένα με πραγματικά προβλήματα θολώνουν την εικόνα της επικείμενης διαδρομής: Κινδυνεύουν και από τι εντέλει μετά τη Συμφωνία των Πρεσπών επιχειρήσεις και ελληνικά προϊόντα που χρησιμοποιούν τον όρο/σήμα «Μακεδονία» ή παράγωγά του;

Η «μακεδονικότητα» εμπορικών σημάτων και προϊόντων και το κατά πόσο αυτή διασφαλίζεται από την πολύκροτη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ απασχολεί ήδη και φαίνεται πως θα απασχολήσει ακόμη πιο έντονα το επόμενο διάστημα τους εμπλεκόμενους. Κινητικότητα, επερωτήσεις, δημοσιεύματα και αντικρουόμενες θέσεις που γεννούν αρκετά ερωτήματα εμφανίζονται στο προσκήνιο, καθώς ο δημόσιος διάλογος «φουντώνει». Θα γίνει το «έλα να δεις» με τις κατοχυρώσεις ή τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά; Είναι αναστατωμένοι ή μήπως ανακουφισμένοι οι Έλληνες επιχειρηματίες, οι παραγωγοί και οι εξαγωγείς μετά τη συμφωνία; Και τι είδους σχέσεις έχουν με τον επιχειρηματικό κόσμο της γειτονική χώρα, αν κι εφόσον χρειαστεί να επιλυθούν ζητήματα που θα προκύψουν;

Θ. Ζαγοράκης: «Μεγάλη αναστάτωση σε παραγωγούς και εξαγωγείς της Βορείου Ελλάδος»

Στην πρόσφατη ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ, Θεόδωρος Ζαγοράκης κάνει λόγο για τη «μεγάλη αναστάτωση σε παραγωγούς και εξαγωγείς της Βορείου Ελλάδος που έχει επιφέρει η Συμφωνία Αθήνας-Σκοπίων, γνωστή ως “Συμφωνία των Πρεσπών”, για τις σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ». Εξηγεί δε πως «το ζήτημα αφορά τα εμπορικά ονόματα, κυρίως αγροτοδιατροφικών προϊόντων, αλλά και ονόματα εταιρειών που χρησιμοποιούν τον όρο “Μακεδονία”, “Μακεδονικός” και έχουν παρουσία στο εξωτερικό». Ενδεικτικά ο Έλληνας ευρωβουλευτής αναφέρθηκε στις πιπεριές Φλωρίνης, που στο εξωτερικό είναι περισσότερο γνωστές ως «μακεδονικές πιπεριές», το πράσινο «μακεδονικό πιπεράκι», τον «μακεδονικό χαλβά», αλλά και αρκετά κρασιά που έχουν ήδη καθιερωθεί ως μακεδονικά προϊόντα. Ο κ. Ζαγοράκης, επισημαίνοντας τις ανησυχίες του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) στο ζήτημα αυτό, καλεί την Επιτροπή, αφού τοποθετηθεί επί του θέματος, να λάβει πρωτοβουλίες για την πλήρη διασφάλιση και κατοχύρωση των όλων των εμπορικών σημάτων της Μακεδονίας.

Συνάντηση Κ. Μίχαλου με τον υπουργό Ανάπτυξης της πΓΔΜ: «Άριστες οι σχέσεις των επιχειρηματιών των δύο πλευρών»

Ωστόσο σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Μίχαλο, οι σχέσεις των Ελλήνων επιχειρηματιών με τους επιχειρηματίες της πΓΔΜ «είναι άριστες» σε βαθμό μάλιστα που εξέφρασε την ευχή να ακολουθήσει και το πολιτικό σύστημα της χώρας του κ. Νταουτί, δηλαδή της πΓΔΜ, «την ίδια πολιτική συναίνεσης και συνεργασίας με αυτή της επιχειρηματικής κοινότητας». Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού-Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) πραγματοποίησε άτυπη συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης της πΓΔΜ, δρ Μπαρντίλ Νταουτί, στη 01.02.19. Με το πέρας της συνάντησης ο κ. Μίχαλος προέβη στην εξής δήλωση: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι διευκρινίσαμε τα ζητήματα που μας απασχολούν, στην πρώτη και μόνη συνάντηση που είχε ο κ. Nταουτί στην Αθήνα. Η αισιοδοξία που μού εξέφρασε ότι θα εκτελεστεί στο ακέραιο η Συμφωνία για την ονομασία των Σκοπίων, δείχνει την κατεύθυνση που θα πρέπει να κινηθεί η γειτονική χώρα στην εφαρμογή των "Πρεσπών"».

Β. Κορκίδης: «Όποιος πρόλαβε, τον Κύριο είδε με τα σήματα – Δυσκολεύομαι να ενθαρρύνω την επικοινωνία των δύο πλευρών»

Απ’ την άλλη ο πρόεδρος του Εμπορικού-Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, στις 25.01 προχωράει σε ανάρτηση στο twitter με το εξής περιεχόμενο: «Ως πρόεδρος Επιμελητηρίου, ομολογώ πως δυσκολεύομαι να ενθαρρύνω, όπως αναφέρεται στο άρθρο 14 παράγραφο 9, τη στενότερη δυνατή επικοινωνία μεταξύ των Εμπορικών Επιμελητηρίων της Ελλάδος και της... “Βόρειας Μακεδονίας”!»

Αναφορικά δε με την πρόκληση της «μακεδονικότητας» ελληνικών προϊόντων και επιχειρήσεων, ο ίδιος στις 29.01. δηλώνει: «από σήμερα, οι εκπρόσωποι της επιχειρηματικότητας του τόπου, θα πρέπει να διαβάσουμε πολύ προσεκτικά τα άρθρα 13 και 14, που αφορούν στην οικονομική συνεργασία μας με τους γείτονες, ώστε να μην υποτιμήσουμε το μέγεθος του προβλήματος, από τις ασάφειες και τις σημαντικές παραλήψεις της “Συμφωνίας των Πρεσπών”. Όσες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν εμπορικό συμφέρον θα πρέπει να σπεύσουν πλέον να κατοχυρώσουν το σήμα τους, αφού για τα επόμενα τρία χρόνια που θα διαρκέσουν οι εργασίες της διακρατικής επιτροπής για τα εμπορικά σήματα, θα ισχύσει το “όποιος προλάβει, τον Κύριον είδε”».

ΥΠ.ΕΞ: Απολύτως διασφαλισμένα τα κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα σε εθνικό, ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο

Απ’ την πλευρά του το υπουργείο Εξωτερικών διαβεβαιώνει πως «η Συμφωνία των Πρεσπών δεν επηρεάζει την ισχύ των ελληνικών εμπορικών σημάτων με το όνομα Μακεδονία». Επισημαίνει δε πως «σήματα που έχουν καταχωρηθεί από ελληνικές επιχειρήσεις σε εθνικό, ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο και εμπεριέχουν αναφορές στην Μακεδονία είναι απολύτως προστατευμένα». Αναλυτικά, η θέση του ΥΠ.ΕΞ που αφορά το θέμα αυτό έχει ως εξής:

«Η Συμφωνία των Πρεσπών δεν επηρεάζει την ισχύ των ελληνικών εμπορικών σημάτων με το όνομα Μακεδονία. Ειδικότερα, οι διατάξεις της για τα εμπορικά σήματα είναι απολύτως συμβατές αφενός με το ευρωπαϊκό κεκτημένο, αφετέρου με το διεθνές δίκαιο και ιδίως τη Σύμβαση της Μαδρίτης για την εμπορική ιδιοκτησία. Αυτό σημαίνει ότι σήματα που έχουν καταχωρηθεί από ελληνικές επιχειρήσεις σε εθνικό, ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο και εμπεριέχουν αναφορές στην Μακεδονία είναι απολύτως προστατευμένα.

Το καθεστώς της γειτονικής χώρας ως μελλοντικά υποψήφιας χώρας για ένταξη στην ΕΕ συνεπάγεται την υποχρέωσή της να προσαρμοστεί στο ευρωπαϊκό κεκτημένο. Τα Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ), όπως και τα Προϊόντα Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ) με αναφορά σε Μακεδονία, προσδιορίζονται ήδη από τους υπάρχοντες κανονισμούς της ΕΕ και αναφέρονται αποκλειστικά στην Μακεδονία.

Ο Μακεδονικός Οίνος, για παράδειγμα, έχει κατοχυρωθεί με κανονισμό της ΕΕ. Από τη φύση τους, άλλωστε οι γεωγραφικοί προσδιορισμοί, αναφέρονται σε συγκεκριμένες περιοχές, όχι σε ολόκληρα κράτη. Το γεγονός ότι η συμφωνία περιέχει ρητή αναφορά στην λειτουργία διεθνούς ομάδας εμπειρογνωμόνων εντός του πλαισίου της Ε.Ε. εγγυάται τα συμφέροντα των επιχειρήσεων της χώρας μας ως κράτους-μέλους».

Δύο διαφαινόμενα συμπεράσματα

1. Όπως φαίνεται δεν θα υπάρξουν ιδιαίτερα προβλήματα με επιχειρήσεις και προϊόντα που έχουν ήδη κατοχυρώσει τα ονόματά τους, καθώς διασφαλίζονται απ’ τη Συμφωνία με την προϋπόθεση ότι αυτή τηρείται και από τις δύο πλευρές. Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα πιστοποιημένα ως ΠΟΠ ή ΠΓΕ

2. «Γολγοθάς» ενδεχομένως περιμένει για την επόμενη τριετία επιχειρήσεις και προϊόντα που δεν έχουν μεριμνήσει για την κατοχύρωσή τους σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες που ίσχυαν ούτως ή άλλως πριν τη Συμφωνία.

Δεν έχουν κλείσει επτά μήνες (18.07.18) από τη έκκληση που απεύθυνε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), Αθανάσιος Σαββάκης, προς 4.000 επιχειρήσεις να σπεύσουν να κατοχυρώσουν τα σήματά τους στις διεθνείς αγορές, επισημαίνοντας μάλιστα «τη σοβαρή ολιγωρία που έχουν επιδείξει οι ελληνικές επιχειρήσεις στο θέμα» αυτό και αναφέροντας συγκεκριμένα ότι «στο γραφείο της Γενεύης δεν υπάρχει ούτε μία ελληνική κατοχύρωση ονόματος, ενώ υπάρχουν δύο από εταιρείες των Σκοπίων, και στο ευρωπαϊκό μητρώο του Αλικάντε έχουν καταχωρισθεί μόλις 24 ελληνικές εταιρείες με ονομασία προέλευσης ή με επωνυμία τον όρο “Μακεδονία”». Ωστόσο η ανταπόκριση των επιχειρήσεων στην έκκληση αυτή που συνοδεύτηκε από πρωτοβουλία του ΣΒΒΕ για οικονομική και διοικητική υποστήριξη της κατοχύρωσης των σημάτων σε ευρωπαϊκό ή διεθνές επίπεδο ήταν περιορισμένη.https://newpost.gr/specials/5c56bce644ad17787f313652/topio-stin-omihli-emporika-simata-kai-makedonika-proionta-sto-dromo-ton-prespon?preview=true&original=true

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ] ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ

ΕΣΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ[ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ],ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΑΦΟΥ Η ΒΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ

ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΔΙΑ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ


Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0

Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0


 ΓΕΩΡΓΙΑ/ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ/ ΑΛΙΕΙΑ / ΠΑΡΑΓΩΓΑ

5.1. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ. Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ.

5.2. ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΩΣΤΕ ΤΟ 60 % ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΝΑ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΥΤΑΡΚΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΩΡΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΛΩΡΙΔΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥΣ, ΠΧ ΕΛΑΙΩΝ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ . ΣΕΛΙΔΑ 16 ΑΠΟ 40
5.3. ΘΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΡΩΝ.
5.4. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ «GM» ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΑΥΤΩΝ.
5.5. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ «GM» ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ, ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΓΟΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΙΣΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ, ΤΟΞΙΝΕΣ ΟΠΩΣ ΦΘΟΡΙΟ ΚΤΛ,

5.6. ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΜΕΣΩ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΣΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ.
5.7. Η ΛΙΠΑΝΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.
5.8. ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ.
5.9. ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ Η ΣΧΕΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΥΓΙΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.
5.10. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
5.11. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΩΣΤΕ ΤΟ 80 % ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
5.12. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΖΩΟΤΡΟΦΩΝ.
5.13. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΝΙΔΑΣ.
5.14. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΑΥΞΗΤΙΚΟ, ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ, ΟΡΜΟΝΕΣ ΚΤΛ. ΣΕΛΙΔΑ 17 ΑΠΟ 40
5.15. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ.
5.16. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΙΧΘΥΩΝ, ΟΣΤΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΩΣ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΦΥΣΗΣ.

5.17. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΚΑΘΕ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ Η ΟΧΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ.



 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ